یکی از مهمترین عواملی که در فروش محصولات تاثیر گذار است شیوه ی بسته بندی محصولات می باشد که این امکان برای تولید کنندگان ایرانی به وجود آمده و با صادرات دستگاه های دسته بندی حبوبات و خشکباری توانسته اند به درآمد قابل توجهی دست یابند.
بسته بندی محصولات به خصوص حبوبات و خشکبار بسیار از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند.
چرا که مشتریان اولین چیزی که می بینند بسته بندی محصول شماست.
و بعد از آن خود محصول پس می بایست که در بسته بندی محصولات خود دقت کافی را داشته باشید.
صادرات دستگاه های بسته بندی
در ایران به دلیل وجود نیروی کار خلاق و همچنین حرفه ای بسته بندی های شیک و مطابق با محتوای محصول نیز تولید می شود.
هم اکنون در سطح بازار برند های متفاوتی با بسته بندی های شیک و زیبا را می توانید مشاهده کنید که محصول خود ایران هستند.
ایران دارای محدودیت هایی هست و نمی تواند از تماما جاذبه های تبلیغاتی در بسته بندی محصولات خود استفاده کنید.
اما با همین محدودیت ها می توانیم مشاهده کنیم که تا چه اندازه کاور و طرح بسته بندی های آن بسیار شیک و شکیل می باشد.
تولیدی ها و کارخانه جات ایرانی بسته بندی های خود را از نظر کیفی می بایست به بالاترین سطج برسانند.
این کار از طریق دستگاه های دسته بندی میسر خواهد بود که اتفاقا ایران نیز این دستگاه ها را تهیه و تولید می کند.
یکی از این دستگاه ها که برای بسته بندی طراحی شده اند مخصوص حبوبات و خشکبار هستند که از ایران به دیگر کشور های جهان صادر می شوند.
نوع دستگاه های دسته بندی حبوبات و خشکبار
در دسته بندی حبوبات و خشکبار از دستگاه های توزین دار و حجمی برای وزن کردن بسته استفاده می شود.
دستگاه های توزین دار انواع مختلفی را دارا می باشند که به شرح زیر هستند:
• تک توزین
• دو توزین
• چهار توزین
• شش توزین
• هشت توزین
• ده توزین
• دوازده توزین
• چهارده توزین
یکی از این دستگاه ها که دو توزین نام دارد بسته به نیاز مشتری در ابعاد مختلف عرضه می شود.
از این دستگاه برای پک کردن محصولات در شکل ها و ابعاد مختلف استفاده می شود.
صادرات دستگاه های دسته بندی حبوبات و خشکبار
همانطور که در قبل اشاره شد زمینه ی صادرات برای دستگاه های بسته بندی زمانی مهیا می شود.
که این دستگاه ها از کیفیت مورد تاییدی برخوردار باشند تا برای صادرات مناسب واقع شوند.
در واقع نه تنها دستگاه های بسته بندی حبوبات بلکه هر محصول و هر دستگاه دیگری نیازمند آن است که کیفیت قابل قبولی را به مشتری عرضه کند.
همچنین جدای از صادرات تولید کنندگان می توانند با ایجاد وب سایت اینترنتی و شرکت در نمایشگاه های مختلف محصولات خود را به فروش برسانند.
و همچنین بتوانند محصولات خود را به مشتریان معرفی کنند